DPF FILTRAS

DPF FILTRAS TURBINOS PRIEŠAS AR DRAUGAS ?

Ar kada nors pagalvojote, kad dpf filtrai ir katalizatoriai sutrumpina turbinos tarnavimo laiką (paskaitykite čia) kone 3 kartus? Turbūt, kad ne… Normalu, nusipirkus dyzelinį automobilį, neprivalu to žinoti. Todėl dažniausiai apie tai visi sužino, kai reikia remontuoti turbiną. Šiandienos tema – ką daryti su kietųjų dalelių filtru. Kokios galimybės ir kokie rezultatai laukia po vienokio ar kitokio sprendimo.

DPF FILTRAS

Ar verta plauti Dpf Fap suodžių filtrą

Kietųjų dalelių filtro valymas – puikus sprendimas. Suodžių filtras išsivalo (žinoma, būna, kad ir nebeverta valyti dėl fizinių pažeidimų) ir tampa, kaip naujas. Tačiau… visi mes norime, kad išvalius suodžių filtrą, jo nereiktų valyti bent 100.000 km mažiausiai. Deja, to garantuoti niekas negali.. Kodėl?

Niekas nežino kada vėl užsidegs dpf filtro lemputė

Todėl, kad visi dpf filtrai yra variklio sistemos dalis. Nesutinkate? Sakysite šis daiktas priklauso prie išmetimo sistemos? Irgi, būsite teisūs, tačiau tik iš dalies. Kaip ir mes. Ir jeigu bet kokia detalė bet kur dalyvauja, kaip sisteminė dalis, jos gyvavimo periodas tiesiogiai arba netiesiogiai priklauso nuo korektiško visų komponentų veikimo. Tai matoma labai puikiai, kai atliekama turbinos diagnostika ją išardžius

Dpf filtras neužsikemša be priežąsties

Tai, reiškia, kad… bet kam išėjus iš rikiuotės, kenčia patys jautriausi komponentai. Šiuo atveju turbina ir jos atraminiai guoliai. Egr vožtuvas, purkštukai, oro padavimo sklendės ir visa degimo kameros mechaninė grupė.

ka pirkti geriau originalu dpff filtra ar pakaitala

NAUJAS DPF FILTRAS – ORIGINALUS AR PAKAITALAS?

Tai pats svarbiausias klausimas tiems, kurie nori važinėti su kietųjų dalelių filtru. Tačiau įdomiausia dalis tai pasirinkimo momentas. Niekas nenori mokėti 1000,- eurų, bet niekas ir nenori, kad jis neužilgo vėl užsikimštų…Daugelis vairuotojų turi tam tikrus įpročius, remontuodami savo automobilius.

Originalo dpf filtro kaina arti 1000,- Eur

Mes perkame vieno ar kito gamintojo automobilių dalis. Vieni norime originalaus suodžių filtro, kiti sužinoję kainą – jau nori kažko paprastesnio ir pigesnio. Taigi, čia svarbiausią vaidmenį vaidina dpf filtro kaina.

Naujas originalus dpf filtras kainuoja 1000,- eurų ribose. Pakaitalas ar kinietiškas ar vokiškas savo kaina gana patrauklus – beveik per pusę ar net tris kartus pigesnis. Tačiau kokybė atitinka kainą. Yra tam tikri niuansai, kada pakaitalas jums veiks tik 2-3 mėnesius. Apie tai – galite paskaityti čia http://www.dpffiltras.lt/naujas-suodziu-filtras/

Pakaitalo kaina 300,- 500,- ribose be montavimo

Reziume: naujas originalus daug geriau nei pakaitalas, vien tik dėl savo kokybės ir ilgaamžiškumo. Pakaitalus perka tik tie, kurie neturi patirties ir nežino, kokios yra automobilio su suodžių filtro pakaitalu eksploatavimo sąlygos… O jos yra paprastos:

DPF FILTRAS

Jokio miesto režimo

kiek esame pastatę savo klientams, kurie primygtinai reikalavo naujo ir pigaus filtro, visiems naujus pakaitalus teko pašalinti. Ir tas laikotarpis, kuriems jis dar veikė buvo ne daugiau iki 6 mėnesių – maksimumas. Dauguma atvažiuodavo su užsidegusiomis dpf filtro lemputėmis jau po 2-3 mėnesių.

Jokio gedimo aplink variklį

Dar vienas labai įdomus dalykas – nesvarbu ar jūs nusipirksite naują originalą, ar pakaitalą, ar naudotą – ar galų gale bus atliktas dpf filtro valymas hidrodinaminiu būdu, pasitelkiant aparatą… jokių garantijų, kad tokie sprendimai suteiks jums ilgalaikę ramybę nėra. Atsiminkite vieną paprastą tiesą:

Yra Dpf filtras – yra ir problema

nėra dpf filtro nėra problemos. Yra suodžių filtras – yra problema. Tas pats liečia ir egr sistemą – yra egr vožtuvas > yra problema… Kitaip sakant, net nauji automobiliai, kurie dar turi garantijas, neretai dar nenuvažiavę dar net 100.000 km jau sprendžia klausimus, ką daryti su degančia dpf filtro lempute prietaisų skydelyje.

Šiandien Dpf – rytoj AdBlue remontas

Kas įdomiausia, kad naujiems automobiliams kyla nesklandumų ne tik su kietųjų dalelių filtrais, bet ir su AdBlue sistemos gedimais. Turėjome ne vieną atvejį, kai į mus buvo kreiptasi, nes neveikė adblue siurblys ir buvo reikalingas Adblue sistemos remontas mažiausiai už 1000,- Eur

O automobilis taip pat dar beveik naujas ir su garantija. Buvo reikalingas Adblue siurblio remontas – tačiau nauji automobiliai su garantija turi būti aptarnaujami pas gamintojo oficialius atstovus.

DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS MITAI IR BAIMĖS

Mielas skaitytojau, o galbūt ir būsimas kliente, jeigu jau skaitai šias paskutinius „posmus” – turbūt supranti, kad yra tik 2 būdai išspręsti šią suodžių filtro problemą: arba parduoti savo dyzeliuką arba išimti ir panaikinti dpf fap filtrą. Priešingu atveju, ši pasaka su suodžių filtru niekada nesibaigs.

Nėra dpf – nėra problemos

Daug nerašysime, nes jau turbūt nusibodo skaityti. Labai daug įdomių dalykų galite sužinoti apie kietųjų dalelių filtrus čia http://www.dpffiltras.lt tinklapyje. Žinoma, reikės turbūt viso vakaro, kad suprasti apie šią sistemą, kaip ji veikia, kada vyksta dpf filtro regeneracija, kodėl ji kartais nevyksta. Kas gadina juos, ir atvirkščiai – ką gadina jie ir … kodėl turbinos remontas taip glaudžiai susijęs su šia IDS (išmetamųjų dujų sistema)