27 / 100 SEO Score

TURBINOS GEDIMAS PO 3 DIENŲ?

turbinos remontas kaune vilniuje klaipedoje

Suremontavo… Sumokėjote…  Ir vėl tas pats po kelių šimtų kilometrų… Netikite, kad naujai suremontuota turbina gali sugesti po 3 dienų? Na, laikas tuo patikėti, nes… Suremontuoti vien tik turbiną ir ją sumontuoti į automobilį – gali bet kas… Net Jūs pats… 

KLAUSIMAS: „KODĖL“ ?

Skaitykite viską iki galo arba skambinkite dabar

Pabandysime atsakyti kuo galima trumpiau ir išsamiau į šį klausimą

turbinu serviso adresas kaune vilniuje klaipedoje

Konsultacijos klausimai iki 22.00 h vakaro

Įsidėmėkite! turbokompresorių remontas ir gedimai <<< (apie kuriuos galite sužinoti paspaudę šią nuorodą) susiję su tam tikromis priežąstimis, kurias labai dažnai nesistengiama identifikuoti.

KĄ MES DAROM?

TURBINŲ DIAGNOSTIKA – 3 ETAPAI

turbinos diagnostika klaipedoje kaune vilniuje

Dyzelinių turbinų diagnostika

Turbinos diagnostika atliekama trimis etapais. Pirmiausia tai daroma su atitinkama įranga, kurios metu išsiaiškiname visus turbinos darbo niuansus ant automobilio.

Toliau – antras etapas – tai turbinos patikra fiziškai – taip pat dar nenuėmus turbokompresoriaus. Ir trečias patikros metodas – tai pilnas turbinos patikrinimas jau ją išėmus.

Jos metu sudaromas turbokompresoriaus defektacijos aktas, po kurio priimami atitinkami remonto sprendimai.

TURBINOS REMONTAS – DU METODAI

turbinos remontas

Turbo kompresorių remontas – gerai arba pigiai

Turite žinoti, kad turbinos gali būti remontuojamos dviem būdais: viską keičiant originaliomis dalimis ir… ne originaliomis. Daugelis jūsų norite pigiausio sprendimo.

O tai galima padaryti taip pat. Tiktai pigūs sprendimai „važinėti sau“ netinka. Jau nekalbant apie ilgas keliones, kuriose reikalingas stiprus turbokompresorius.

TURBINOS TEPIMO SISTEMA – TRYS METODAI NUSTATYTI GEDIMĄ

turbinos tepimo sistema slegis

Turbinos tepimo sistema, slėgis, svetimkūniai…

Taigi, pradėkime. Dėl ko sugenda turbokompresoriai po 3 dienų? Kokie dažniausiai pastebimi gedimai praėjus keletai dienų?

Skaitykite ir  įsidėmėkite visiems laikams, o išgirdę, kad tai nutiko jūsų draugui, pamirškite, kad esate „tikri lietuviai“ ir pasidalinkite draugiškai mūsų tinklapyje perskaityta informacija:

Turbinos tepimo sistema

Įsivaizduokite… Jūs nuimate turbiną, naujai ją suremontuojate ir pastatote atgal į savo vietą. Žinoma, galvojate, kad viskas baigėsi ir ilgam… Deja… Jeigu remonto taktika tokia, kaip ką tik parašėme, galite labai greitai ir skaudžiai nusivilti, nes …

Gedimas po 150 km…

Turbina gali subyrėti  nuvažiavus 100-300 km. Kodėl taip greitai? Jos tepimo sistema – pati jautriausia nepriekaištingo turbinos veikimo vieta. Neįvertinus jos būklės – šis servisas visiškai beprasmis, kvailas ir neprotingas, trumparegiškas darbas.

Nėra tepimo – nėra turbinos…

Jeigu turbinos velenėlis savo paviršiumi pradeda liestis su ta vieta, kurioje jis turi suktis tūkstančius sūkių per sekundę be tepalo – jos laukia „greita mirtis“

Taigi, nuo to kaip tepasi turbokompresoriaus dalys priklausys, kiek ilgai jis tarnaus.Žinoma, tai tik viena iš sąlygų – tačiau pati pagrindinė ir gyvybiškai svarbiausia.

KATALIZATORIAI IR DPF FILTRAI

katalizatoriai duslintuvai dpf filtrai

Dyzeliniai katalizatoriai ir suodžių filtrai Dpf

Tai dar viena turbinos gedimo priežąstis, kai turbina sutvarkyta. Reikia (privaloma) nepamiršti patikrinti katalizatoriaus ir dpf filtro būklę. Ypač tuo atveju, kai tepalai buvo pasileidę į visas puses. To dažniausiai nepadaroma dėl dviejų priežąsčių:

1.

Pirmiausia tada, kai pamirštama arba neturima supratimo, kad užsikimšęs katalizatorius suodžiais arba tepalais gali iš naujo tapti turbinos gedimo priežąstimi.

2.

Kitas variantas, kuomet nežiūrima išmetimo sistemos būklė. Tai, kai klientas iš visų jėgų stengiasi įtilpti į kuo mažesnę turbinos remonto kainą. Tuomet meistrai bijo net sakyti, kad „reikia kažką daryti su katalizatoriumi arba dpf filtru“.

3.

Šiuo atveju bijoma, kad klientas ims galvoti, kad turbinos remontą atliekantys meistrai prisigalvoja nebūtų dalykų, kad paimtų papildomai daugiau pinigų.

Visi meistrai žino, kad bandyti perkalbėti ar įkalbėti atlikti turbokompresoriaus remontą taip kaip pridera, kai kuriems žmonėms (klientams) asocijuojasi su kažkokia apgaule ar panašiai…

Kai pradedama kalbėti, kas yra katalizatorius (paskaitykite) arba kaip veikia dpf filtras (paskaitykite) – dažniausiai niekas to nenori girdėti…

KĄ DARYTI, KAD VISKAS BŪTŲ GERAI?

  1. Paprašykite, kad meistrai nuodugniai ištirtų tepimo sistemą pagal gamintojo reikalavimus
  2. Peržiūrėkite visus tepalo padavimo kanalus, galbūt kažkur jie yra kažkuo užsinešę
  3. Atlikite tepimo sistemos švarumo tyrimą. Gali būti kad variklis pilnas smulkių dalelių ar metalo drožlių, kurios „suės“ TK apvažiavus kelis ratus apie savo gyvenamąjį rajoną…

KOKIE VEIKSMAI PRIVALO BŪTI ATLIEKAMI?

  1. Pamatėte, kad tepimo sistema nebeatitinka reikalaujamų normų – nieko nelaukite ir remontą pradėkite nuo šios vietos, o ne nuo naujos turbinos pirkimo.
  2. Blogas tepalo pralaidumas – ieškokite kur atsiradęs kanalo susiaurėjimas
  3. Pamatėte tepale neaiškių „priedų“ – plaukite sistemą keletą kartų, arba varykite automobilį tiesiu taikymu į turgų

NORITE TURBINĄ REMONTUOTIS PATYS?

Turbokompresorių remontuokite patys jeigu…  Jeigu apie jo veikimą žinote pakankamai daug, jeigu variklio darbo specifika jums ne naujiena, arba bent jau esate perskaitę nemažai literatūros.

TOLIAU – REMONTAS PO 3 SAVAIČIŲ

Kartais vyrams patinka pasiskaitinėti apie variklio darbą, jo galią ir t.t.  Tačiau, jeigu to daryti patys nesiruošiate, jums privalu apie savo turbiną dar truputį sužinoti… sužinoti , kodėl turbokompresoriai sugenda po 3 savaičių >>> 

www.turbinuservisas.lt – geriausias turbokompresorių serviso centras Kaune ir Vilniuje Klaipėdoje

NORITE, KAD TURBINOS REMONTĄ ATLIKTUME MES?

Skambinkite dabar!

turbinu serviso adresas kaune vilniuje klaipedoje

Konsultacijos klausimai iki 22.00 h vakaro