turbinos remonto kaina

Mūsų restauruotos turbinos „pergyvena“ variklio resursą

Norint išvengti didelių išlaidų, kartais patartina pasidomėti kai kuriais dalykais – kodėl sugedo turbina? Kokia turbinos gedimo priežąstis? Nuo ko priklauso turbinos remonto kaina? Ar turbina su garantija ar be jos?

TURBINOS RESTAURAVIMAS SU GARANTIJA

TURBINOS REMONTAS SU GARANTIJA 12 MĖN

Išsiaiškinkime, kokia turbinos gedimo priežąstis?

Mes puikiai žinome, kad Jums reikia garantijos. Mūsų darbai su garantija 12 mėn. be ridos apribojimų. Bet kuriuo atveju dirbame taip, kad Jums nereikėtų turbinos remontuoti „100 kartų“, o mus galėtumėte rekomenduoti savo draugams ar bičiuliams

Yra 19 priežąsčių, kurias reikia žinoti kiekvienam

Beveik visi iki vieno, kurie mums skambina, yra įsitikinę, kad turbina jiems sugedo dėl vienintelės priežąsties – tai daug kilometrų nuvažiavęs automobilis. Kitaip sakant – didelė rida.

Per daug paprasta, kad sugestų dėl didelės ridos

Tačiau realybė iš tikrųjų visai kitokia… Turbina – toks mechanizmas, kuris gali „pergyventi“ variklį turbūt keletą kartų. Ją sugadinti gali bet kuri iš žemiau išvardintų priežąsčių:

5 PAGRINDINĖS PRIEŽĄSTYS

Skambink arba skaityk viską iki galo!

TURBINOS RESTAURAVIMAS SU GARANTIJA
Registracija iki 22.00 kasdien

Nors mes suskaičiavome, kad viso yra 19 priežąsčių dėl ko sugenda turbinos – iš jų yra 5 pagrindinės. Jas galima susižiūrėti pačiam ir jeigu jų nėra – turbina „važiuos“ tiek ilgai, kad net pamiršite, kad ją remontavote.

Pašalinkite priežąstis dar prieš montavimą

Jeigu radote, dėl ko ji sugedo – pašalinkite priežąstį. Priešingu atveju, turbinos „gyvenimas“ – bus nenuspėjamai trumpas

NEATLIEKAMA VARIKLIO DIAGNOSTIKA

TURBINOS DIAGNOSTIKA

Dega Check Engine lemputė? Padegė ir užgeso? Bet Jūs niekur neskubate… Važiuojate ir galvojate – „Kas čia buvo? Aij… Gal nieko tokio… Taigi, juk nebedega“ Užsidegusi lemputė reiškia, kad kažkas negerai variklio skyriuje. O jei ten negerai – tai tą tuoj pat pajaus jūsų automobilio turbokompresorius.

PAVARGĘ PURKŠTUKAI

TURBINOS RESTAURAVIMAS SU GARANTIJA

Blogi ir nusidėvėję purkštukai – tai problema, kurios nenori nei matyti nei girdėti nei meistrai, nei vairuotojai, kurių turbinai atėjo galas. Deja, kas daug metų darbuojasi su dyzeliniais varikliais, žino kad blogai sudegęs kuras duos be galo daug suodžių tiek į išmetimo sistemos pusę, tiek į variklio tepimo sistemą. Suodžiai užkemša vos ne visą tepimo sistemą, o ji gyvybiškai svarbi turbinos ilgaamžiškumui…

UŽSIKIŠĘS DPF FILTRAS

dpf filtrai ir turbinos remontas

Turbinas remontuojame nuo 1999 metų ir jeigu galima būtų įvardinti vieną iš pagrindinių turbinos gedimų priežąsčių – tai būtų, be abejonės užsikišęs dpf fap filtras arba katalizatorius (senesniems nei 2001 metų automobiliams). Nuo pat savo veiklos pradžios, išmetimo sistemos komponentams visada skyrėme ypatingai daug dėmesio – todėl… Viso mūsų turbinos puikiai „sukasi“ metų metus!

PASTRIGĘS EGR VOŽTUVAS

EGR VOZTUVAS IR TURBINOS GEOMETRIJOS RESTAURAVIMAS

Blgai veikiantis ir striginėjantis Egr vožtuvas – turbūt dar blogiau nei purkštukai, kuriuos reikia keisti arba restauruoti. Kodėl? Todėl, kad pasivažinėjus su egr gedimu ne tik kad reikės spręsti turbinos geometrijos problemą, bet ir reikės galvoti, ką daryti su „užvarytu suodžiais“ dpf fap filtru. Ilguoju laikotarpiu blogas egr vožtuvas daro lygiai tokį patį juodą darbą kaip ir blogi purkštukai

VOS GYVAS VARIKLIS

VARIKLIO IR TURBINOS REMONTAS

Variklis gali neturėti kompresijos… Variklis gali gaminti drožles į tepimo sistemą. Jeigu nebus kompresijos tokios kaip reikia, dyzelis blogai sudegs. To pasekoje turėsime rezultatą kaip ir važinėjant su „Check Engine“, esant blogiems purkštukams ir blogai veikainčiam egr vožtuvui. Jeigu bus tepale drožlių – turbinai galas ateis labai greitai. Todėl, norint ilgai važiuoti su nauja turbina – įvertinkim ir variklio fizinę būklę! Būtinai!

PILNAS SĄRAŠAS – 19 PUNKTŲ

  1. Užterštas senas oro filtras
  2. Užkištos oro paėmimo žarnos į turbokompresorių
  3. Skylės oro paėmimo take į turbiną
  4. Skylės oro padavimo į įsiurbimo kolektorių nuo turbinos
  5. Skylės tarp įsiurbimo kolektoriaus ir variklio
  6. Padidėjęs slėgis prieš katalizatorių ir dpf filtrą
  7. Įtrūkęs išmetimo kolektorius arba tarpinės
  8. Dujų nuotėkis iškart už turbinos
  9. Užkimštas tepalo nuleidimo kanalas iš turbinos
  10. Užkimštas karterinių dujų alsuoklis
  11. Nešvari visa variklio tepimo sistema
  12. Dyzelinės kuro įpurškimo sistemos gedimai
  13. Nesureguliuota dujų paskirstymo sistema – vožtuvai
  14. Variklio fizinis nusidėvėjimas
  15. Užteršta ar apdaužyta karštoji sparnuotė
  16. Sugadintas tepalo siurblys
  17. Netvarkingas geometrijos mechanizmas
  18. Užvedėte variklį ir niekur nevažiuojate  60 min – sugadinsite turbiną
  19. Važinėjate ilgai su „Check Engine“ lempute? Suges ne tik turbina…

TURBINOS GEDIMAS PO 3 DIENŲ?

Suremontavo… Sumokėjote…  Ir vėl tas pats po kelių šimtų kilometrų… Netikite, kad naujai suremontuota turbina gali sugesti po 3 dienų? Na, laikas tuo patikėti, nes… Suremontuoti vien tik turbiną ir ją sumontuoti į automobilį – gali bet kas… Net Jūs pats… 

KLAUSIMAS: „KODĖL“ ?

Skaitykite viską iki galo arba skambinkite dabar

Pabandysime atsakyti kuo galima trumpiau ir išsamiau į šį klausimą

turbinu serviso adresas kaune vilniuje klaipedoje

Konsultacijos klausimai iki 22.00 h vakaro

Įsidėmėkite! turbokompresorių remontas ir gedimai <<< (apie kuriuos galite sužinoti paspaudę šią nuorodą) susiję su tam tikromis priežąstimis, kurias labai dažnai nesistengiama identifikuoti.

KĄ MES DAROM?

TURBINŲ DIAGNOSTIKA – 3 ETAPAI

turbinos diagnostika klaipedoje kaune vilniuje

Dyzelinių turbinų diagnostika

Turbinos diagnostika atliekama trimis etapais. Pirmiausia tai daroma su atitinkama įranga, kurios metu išsiaiškiname visus turbinos darbo niuansus ant automobilio.

Toliau – antras etapas – tai turbinos patikra fiziškai – taip pat dar nenuėmus turbokompresoriaus. Ir trečias patikros metodas – tai pilnas turbinos patikrinimas jau ją išėmus.

Jos metu sudaromas turbokompresoriaus defektacijos aktas, po kurio priimami atitinkami remonto sprendimai.

TURBINOS REMONTAS – DU METODAI

turbinos remontas

Turbo kompresorių remontas – gerai arba pigiai

Turite žinoti, kad turbinos gali būti remontuojamos dviem būdais: viską keičiant originaliomis dalimis ir… ne originaliomis. Daugelis jūsų norite pigiausio sprendimo.

O tai galima padaryti taip pat. Tiktai pigūs sprendimai „važinėti sau“ netinka. Jau nekalbant apie ilgas keliones, kuriose reikalingas stiprus turbokompresorius.

TURBINOS TEPIMO SISTEMA – TRYS METODAI NUSTATYTI GEDIMĄ

turbinos tepimo sistema slegis

Turbinos tepimo sistema, slėgis, svetimkūniai…

Taigi, pradėkime. Dėl ko sugenda turbokompresoriai po 3 dienų? Kokie dažniausiai pastebimi gedimai praėjus keletai dienų?

Skaitykite ir  įsidėmėkite visiems laikams, o išgirdę, kad tai nutiko jūsų draugui, pamirškite, kad esate „tikri lietuviai“ ir pasidalinkite draugiškai mūsų tinklapyje perskaityta informacija:

Turbinos tepimo sistema

Įsivaizduokite… Jūs nuimate turbiną, naujai ją suremontuojate ir pastatote atgal į savo vietą. Žinoma, galvojate, kad viskas baigėsi ir ilgam… Deja… Jeigu remonto taktika tokia, kaip ką tik parašėme, galite labai greitai ir skaudžiai nusivilti, nes …

Gedimas po 150 km…

Turbina gali subyrėti  nuvažiavus 100-300 km. Kodėl taip greitai? Jos tepimo sistema – pati jautriausia nepriekaištingo turbinos veikimo vieta. Neįvertinus jos būklės – šis servisas visiškai beprasmis, kvailas ir neprotingas, trumparegiškas darbas.

Nėra tepimo – nėra turbinos…

Jeigu turbinos velenėlis savo paviršiumi pradeda liestis su ta vieta, kurioje jis turi suktis tūkstančius sūkių per sekundę be tepalo – jos laukia „greita mirtis“

Taigi, nuo to kaip tepasi turbokompresoriaus dalys priklausys, kiek ilgai jis tarnaus.Žinoma, tai tik viena iš sąlygų – tačiau pati pagrindinė ir gyvybiškai svarbiausia.

KATALIZATORIAI IR DPF FILTRAI

katalizatoriai duslintuvai dpf filtrai

Dyzeliniai katalizatoriai ir suodžių filtrai Dpf

Tai dar viena turbinos gedimo priežąstis, kai turbina sutvarkyta. Reikia (privaloma) nepamiršti patikrinti katalizatoriaus ir dpf filtro būklę. Ypač tuo atveju, kai tepalai buvo pasileidę į visas puses. To dažniausiai nepadaroma dėl dviejų priežąsčių:

1.

Pirmiausia tada, kai pamirštama arba neturima supratimo, kad užsikimšęs katalizatorius suodžiais arba tepalais gali iš naujo tapti turbinos gedimo priežąstimi.

2.

Kitas variantas, kuomet nežiūrima išmetimo sistemos būklė. Tai, kai klientas iš visų jėgų stengiasi įtilpti į kuo mažesnę turbinos remonto kainą. Tuomet meistrai bijo net sakyti, kad „reikia kažką daryti su katalizatoriumi arba dpf filtru“.

3.

Šiuo atveju bijoma, kad klientas ims galvoti, kad turbinos remontą atliekantys meistrai prisigalvoja nebūtų dalykų, kad paimtų papildomai daugiau pinigų.

Visi meistrai žino, kad bandyti perkalbėti ar įkalbėti atlikti turbokompresoriaus remontą taip kaip pridera, kai kuriems žmonėms (klientams) asocijuojasi su kažkokia apgaule ar panašiai…

Kai pradedama kalbėti, kas yra katalizatorius (paskaitykite) arba kaip veikia dpf filtras (paskaitykite) – dažniausiai niekas to nenori girdėti…

KĄ DARYTI, KAD VISKAS BŪTŲ GERAI?

  1. Paprašykite, kad meistrai nuodugniai ištirtų tepimo sistemą pagal gamintojo reikalavimus
  2. Peržiūrėkite visus tepalo padavimo kanalus, galbūt kažkur jie yra kažkuo užsinešę
  3. Atlikite tepimo sistemos švarumo tyrimą. Gali būti kad variklis pilnas smulkių dalelių ar metalo drožlių, kurios „suės“ TK apvažiavus kelis ratus apie savo gyvenamąjį rajoną…

KOKIE VEIKSMAI PRIVALO BŪTI ATLIEKAMI?

  1. Pamatėte, kad tepimo sistema nebeatitinka reikalaujamų normų – nieko nelaukite ir remontą pradėkite nuo šios vietos, o ne nuo naujos turbinos pirkimo.
  2. Blogas tepalo pralaidumas – ieškokite kur atsiradęs kanalo susiaurėjimas
  3. Pamatėte tepale neaiškių „priedų“ – plaukite sistemą keletą kartų, arba varykite automobilį tiesiu taikymu į turgų

NORITE TURBINĄ REMONTUOTIS PATYS?

Turbokompresorių remontuokite patys jeigu…  Jeigu apie jo veikimą žinote pakankamai daug, jeigu variklio darbo specifika jums ne naujiena, arba bent jau esate perskaitę nemažai literatūros.

19 PRIEŽĄSČIŲ, KURIOS SUGADINA TURBINAS

Beveik visi iki vieno, kurie mums skambina, yra įsitikinę, kad turbina jiems sugedo dėl vienintelės priežąsties – tai daug kilometrų nuvažiavęs automobilis. Kitaip sakant – didelė rida.

Tačiau realybė iš tikrųjų visai kitokia… Turbina – toks mechanizmas, kuris gali „pergyventi“ variklį turbūt keletą kartų. Ją sugadinti gali bet kuri iš žemiau išvardintų priežąsčių:

  1.  

TOLIAU – REMONTAS PO 3 SAVAIČIŲ

Kartais vyrams patinka pasiskaitinėti apie variklio darbą, jo galią ir t.t.  Tačiau, jeigu to daryti patys nesiruošiate, jums privalu apie savo turbiną dar truputį sužinoti… sužinoti , kodėl turbokompresoriai sugenda po 3 savaičių >>> 

www.turbinuservisas.lt – geriausias turbokompresorių serviso centras Kaune ir Vilniuje Klaipėdoje

NORITE, KAD TURBINOS REMONTĄ ATLIKTUME MES?

Skambinkite dabar!

turbinu serviso adresas kaune vilniuje klaipedoje

Konsultacijos klausimai iki 22.00 h vakaro