UŽSIKIMŠĘS KATALIZATORIUS PIRMAS TURBINOS PRIEŠAS

14 / 100 SEO Score

Pradėkime nuo to, kad mes visada privalome surasti, kas yra turbinos gedimo kaltininkas. Tai akcentuojame visada. Nes nuo to priklauso, ar turbinos remontas bus prasmingas ar lauksime sekančio turbinos gedimo netolimoje ateityje.

UŽSIKIMŠO KATALIZATORIUS? LAUKITE TURBINOS GEDIMO!

************

katalizatoriai dpf filtrai isprogramavimas po turbinos remonto

Katalizatoriaus Dpf Fap filtro išpjovimas išprogramavimas po remonto

Šiandienos tema – katalizatoriai. Nors jie stovi beveik visuose automobiliuose, labiausiai jų būklė turėtų rūpėti tiems, kurie vairuoja automobilius su turbinomis.

Nesvarbu ar jūsų automobilis dyzelis ar benzinas, katalizatoriai stovi vienoje grandyje su turbokompresoriumi. Ir nekreipti dėmesio į jo būklę gali tik tie, kurių nedomina profesionalus požiūris į kokybišką turbokompresoriaus taisymą.


KIEK KILOMETRŲ GALIMA PRAVAŽIUOTI SU NAUJU ORIGINALIU KATALIZATORIUMI?

Kad katalizatoriai kemšasi ir turi gana ribotą tarnavimo laiką – labai daug kam tikrai ne naujiena. Tiek gamintojai, tiek meistrai neturi vieningos nuomonės kiek kilometrų galima pravažiuoti su tvarkingai veikiančiu katalizatoriumi,

tačiau jeigu reiktų apytikslio kilometrų skaičiaus – jis turėtų svyruoti apie 150.000 – 180.000 kilometrų. Su sąlyga, kad nebuvo antrinių priežąsčių jį užkišti anksčiau…


KAIP KATALIZATORIAI GALI SUGADINTI TURBINĄ?

Gyvenimiškas pavyzdys – užsikišęs katalizatorius lyg pirštais užspausta nosis…

Sugadinimo procesas yra toks paprastas, kad kartais atrodo juokingas, kad jo nesuprasti. Visų pirma, kad būtų nenuobodu, pateiksime gyvenimišką pavyzdį.

Paimkite įkvėpkite oro, stipriai pirštais užspauskite nosį ir iš visų jėgų bandykite išpūsti orą. Koks jausmas? Turėtų užgulti ausis. Kartais atrodo, kad sprogs būgneliai.

Su turbina tas pats. Išmetamosios dujos neturėdamos kur „dingti“ eina atgal ir pirmiausia spaudžia turbinos veleno atraminį guolį. Viso to pasekoje turėsime turbinos gedimą. Ir galime garantuoti 1001 %, jog taip nutiks…

KĄ DARYTI SU UŽKIMŠTU KATALIZATORIUMI?

KĄ DARYTI – KAIP IŠVENGTI NAUJOS TURBINOS SUGADINIMO PASEKMIŲ?

Norint išsaugoti turbiną, reikia pasirūpinti išmetimo sistemos priežiūra. Tai reiškia, kad katalizatorius turi būti naujas (originalus), naujas pakaitalas arba jo išvis neturi būti. Paskutinis variantas, kai pašalinamas katalizatorius visiškai – ekonomiškiausias, tačiau sutaupoma tik iki pirmos techninės apžiūros. Apie tai galite paskaityti čia, kaip nepraeinama technikinė apžiūra su „kolūkietiškai“ išpjautu katalizatoriumi…


KOKIA NAUJO ORIGINALAUS (ARBA PAKAITALO) KATALIZATORIAUS KAINA?

ORIGINALUS KATALIZATORIUS IR JO KAINA

Originaliuose katalizatoriuose visada rasite daug daugiau tauriųjų metalų nei pakaitaluose. Todėl jų kainos turbūt 3x didesnės nei pakaitalų ir nesvarbu, kad jie turi CE koybės sertifikatus R103. originalų  kainos prasideda nuo 400,- 500,- eurų ir gali siekti net 1000,-  ir daugiau, priklausomai nuo automobilio markės ir modelio…

KATALIZATORIUS SU 103R ŽENKLAIS

Techninės apžiūros darbuotojai šiandien reikalauja, kad katalizatorius turėtų ženklinimą 103R, o tai reiškia, kad katalizatorius atitiks Europos Sąjungos reikalavimus ir mažins oro taršą ne mažiau nei reikalaujama.

Tokį ženklinimą turi kai kurių katalizatorių pakaitalų gamintojų gaminiai, todėl pirkti originalų katalizatorių ne visada pats protingiausias sprendimas. Nebent priklausote „Žaliesiems“ ir manote, kad originalas labiau tausoja mūsų gamtą, nei pakaitalai.


KATALIZATORIAUS IŠPJOVIMAS? AR VERTA?

Anksčiau po turbinos remonto, niekas net negalvodavo apie katalizatoriaus ar Dpf Fap filtro pirkimą… Visi pjaudavo ir šalindavo. Siūlės būdavo piršto storio ir niekas nesuko sau galvos dėl ateities.

Šiandien tokie automobiliai susiduria su baisiomis TA darbuotojų išvadomis ir sprendimais, po kurių reikia keisti katalizatorių. Jeigu išpjautas tik katalizatorius tai dar ne taip skaudžiai bus piniginei.

Tačiau jeigu pašalintas kartu ir  Dpf Fap suodžių filtras (daugelyje dyzelinių automobilių nuo 2003 metų katalizatoriai ėjo kartu su suodžių filtru) ir tai pavyzdžiui Bmw ar Mercedes ar dar geriau Toyota automobilis (pakaitalų gamintojai jų dažniausiai negamina) kaina gali šokiruoti…


KATALIZATORIAUS PAŠALINIMAS IR DPF/FAP FILTRO ELIMINAVIMAS – DU SKIRTINGI DALYKAI

Kur skirtumas? Ir kodėl katalizatoriaus šiandien negalima šalinti, o Dpf Fap suodžių filtrą galima išimti ir išprogramuoti?

Kadangi pašalinus dar ir katalizatorių ženkliai padidėja CO kiekis, TA darbuotojai  su savo įranga visa tai beveik visada pastebi. O pašalinus Dpf / FAp filtrą CO kiekis, kuris TA centruose akylai prižiūrimas,  CO kiekis lieka savo vietoje arba padidėja labai nežymiai.

Ir jeigu viskas su variklio mechanine dalimi tvarkoje pašalintas Dpf Fap filtras problemų automobilio savininkui tikrai nesukels…

Todėl šalindami suodžių filtrą ir jį programiškai išjungdami, katalizatorių visada paliekame. Žinoma, jeigu turbinos defektas buvo toks, kad tepalai buvo pasileidę į visas puses – į išmetimą ir įsiurbimą, katalizatorių reikės keisti, jei ne nauju originaliu, tai bent jau pakaitalu.

Katalizatoriaus pašalinimas visiškai, galimas tik tokiu atveju, jei neplanuojate dar kartą eiti TA. Dažniausiai tokį sprendimą atlieka tie automobilių savininkai, kurie planuoja parduoti savo transporto priemonę į NVS šalis.

Katalizatorių supirkimas Vilniuje Kaune Klaipėdoje protingų kompanijų atliekamas tik viską paaiškinus automobilio savininkui. To nepadarius varuotojui galima ne padėti keliais eurais, o įstumti į aklavietę, iš kurios išėjimas gali būti labai brangus…

Leave a Reply