KOKIA TURBINOS RESTAURAVIMO KAINA KAUNE VILNIUJE KLAIPĖDOJE?
5 DALYKAI, KURIUOS PRIVALAI ŽINOTI
Sugedo turbina. Norite sužinoti, kiek gali kainuoti turbinos remontas? Tuomet teks labai trumpai paskaityti… Tai turbūt pats svarbiausi klausimai, kai vairuotojas pastebi, kad galbūt jo turbo kompresoriui atėjo laikas „skirti” ne tik trupučio dėmesio… Daugelis skambina ir klausia, „kiek man kainuos turbinos remontas”? Pasako savo modelį, markę, metus ir kas nutiko…
Tada bandoma išsiaiškinti kiek gali kainuoti. Turėkite galvoje, kad yra tam tikrų turbinos gedimų, kuriuos pašalinti gali kainuoti ir 60-70,- Eurų, jeigu turbina nuimta ir padėta mums ant stalo. Todėl pirmiausia reikia aiškintis, kas nutiko ir tik tada galima kalbėti žmoniškai apie realias problemos sprendimo kainas
SVARBU IR ĮDOMU – ĮSIDĖMĖKITE
Nors yra mažiausiai 19 priežąsčių, galinčių sugadinti turbinas, tačiau pačios pagrindinės yra tik kelios. Tai užsikimšę dpf filtrai ir katalizatoriai. Ir netvarkinga tepimo sistema. Visi kiti dalykai, tokie, kaip purkštukų gedimai, egr vožtuvai, skylės išmetimo ir įsiurbimo sistemoje – vadinami „lėtaisiais turbinos žudikais”
1. KOKIA TURBINOS – MAZGO TAISYMO KAINA?
Mes savo ruožtu, galime atsakyti tik tiek, kad pačios restauravimo kainos prasideda nuo 60,- Eurų iki 250,- eurų ir daugiau, kai reikalingas turbokompresoriaus remontas su elektroniniu geometrijos valdymu.
Tačiau reiktų pasakyti vieną labai svarbų dalyką – tai tik pačios turbinos (atskiros variklio dalies) remonto kaina.
Jeigu jūs žinote priežąstį, dėl kurios sugedo turbina, tik tuomet galima vertinti, kokia bus pilna sugedusios automobilio turbinos remonto darbų bendra kaina. Mūsų tikslas – padaryti viską taip, kad ji daugiau nebesugestų…
2. KOKIA TURBINOS NUĖMIMO / PASTATYMO KAINA?
Reikalingi turbinos montavimo darbai? Pagelbėsime. Reikia suprasti, kad kai Jūs klausiate kiek kainuos turbinos remontas – mes Jums sakome pačios turbinos remonto kainą be montavimo darbų.
Kiek kainuoja nuimti ir uždėti turbiną Jūsų automobiliui, galite sužinoti mums paskambinę. Preliminari tokių darbų kaina svyruoja nuo 100 iki 150 Eurų.
Žinoma, yra tokių automobilių modelių, kuriems reikia išardyti visą priekinę važiuoklę, kartais reikia išimti variklį ar net nusikelti kėbulą, kai kalba eina apie tam tikrus visureigius.
3. AR UŽTENKA VIEN TIK SUREMONTUOTI TURBINĄ?
Turbinos remontas ir montavimo darbai sprendžia sugadintos turbinos problemą. Tačiau dažniausiai ją kažkas sugadina. Todėl visada reikia ne tik šalinti pasekmes (šiuo atveju sugadinta turbina) bet ir susirasti bei išsiaiškinti, kas kaltas dėl atsiradusio turbinos gedimo.
- Deja, dėl ko ji sugedo galima pasakyti tik tada, kai atlikus turbinos diagnostiką yra įvertinami visi jos pažeidimai.
- Tik iš jų galima daryti išvadas, ką reikia atidžiai peržiūrėti ir suremontuoti visoje variklio sistemoje.
- Dėl šios priežąsties, kiek iš viso kainuos suremontuoti – per telefoną pasakyti neįmanoma. Nors apytiksliai galima.
- Kartais sugedusi turbina sugadina dar daug visko (apie gerą turboremontą ir papildomus gedimus skaitykite čia >>>) ir kartais tokį automobilį verta geriau parduoti nei remontuoti…
4. AR APSIMOKA PIRKTI NAUDOTĄ TURBINĄ?
Jeigu ruošiate automobilį pardavimui, tada galbūt ir verta paieškoti bentjau vizualiai tvarkingos turbinos. Tačiau įdomu tai, kad nei vienas autolaužynas neparduoda geros būklės turbinos mažiau nei už 150,- Eurų.
Tuo tarpu, kai pačios turbinos remonto kaina su nauju kartridžu gali kainuoti 200,- Eurų. O dar vienas niuansas yra tai, kad pirkėjas mieliau pirks naudotą automobilį su jau atliktu turbinos restauravvimu ir mokės už jį daugiau, nei už automobilį, kuris turi seną turbiną.
Šiandien pirkėjai nėra naivūs ir skaičiuoja viską kitaip. Daugeliui iš jų reikia jau aptvarkyto automobilio, o ne jį nsuipirkti 100 Eurų pigiau nei rinkos kaina.
5. AR APSIMOKA PIRKTI NAUJĄ TURBINĄ?
Nauja paprasčiausia, bet originali turbina kainuoja mažiausiai 350,- Eurų. Kai atsiranda klausimas – pirkti naują turbiną ar ne, mes visada sakome „Mūsų restauruota turbina niekuo nesiskiria nuo naujos” Kodėl?
Todėl, kad dalys tos pačios originalios, o kriauklės senos, tačiau po restauravimo niekuo nesiskiria nuo naujų. Taigi, realiai turite beveik naują turbiną, už restauruotos kainą.
SKAITOMIAUSIOS NAUJIENOS
Tai pačios populiariausios priežąstys, apie kurias dažniausiai pamiršta didžioji dalis meistrų, kurie rečiau susiduria su turbinų gedimais. Žinoma, nepasižiūrėti šių vietų skatina ir klientų spaudimas viską daryti kuo pigiau.
Beveik 90 % proc. visų turbokompresoriaus gedimų įvyksta dėl užsikimšusio Dpf Fap filtro – apie tai skaitykite čia dpf filtrai ir turbinos restauravimas
Egr vožtuvas tiesiogiai negali sugadinti turbinos, tačiau tai pirmas nematomas turbinos priešas. Apie tai skaitykite čia: Egr vožtuvai – kodėl apie juos pamirštama
Katalizatoriai nėra tokie baisūs, kaip Dpf filtrai turbinoms, tačiau kai jų yra ne vienas automobilyje arba jie išsilydę – situacija keičiasi – katalizatoriai taip pat gadina turbinas Skaityk
TURBINUSERVISAS.LT PARTNERIAI VILNIUS
Visada dirbome ir dabar dirbame su geriausiais specializuotais autoservisais Vilniuje + automeistrais visoje Lietuvos teritorijoje. Žinome daug, dalinamės patirtimi ir informacija apie specifines problematiškas tam tikrų markių modelių turbinų priežąsčių vietas. Esame visada vienu žingsniu priekyje savo konkurentų. Todėl nenuostabu, kad galime šiek tiek daugiau, nei kad turbinų restauravimas Vilniuje bei jų montavimo darbai.