MES GALIME PATIKRINTI
KOMPIUTERINĖ TURBINOS DIAGNOSTIKA
Turite žinoti, kad kompiuterinė turbinos diagnostika – tai procedūra, nuo kurios viskas prasideda. Nors daugelis galvoja, kad svarbiausia turėti gerą diagnostikos įrankį ir galima bus pirštu durti į tą vietą, kurią reiktų pakeisti ar remontuoti.
Deja, taip būna tik 1 iš 10 atvejų, kai susiduriame su traukos problemomis. 9 atvejais to neužtenka ir kompiuterinė variklio diagnostika yra tik pirmas laiptelis šio gedimo procedūroje.
Su diagnostikos įrankiu dažniausiai mes galime sužinoti tik visą patikros algoritmą pagal tam tikrą klaidos kodą. Tai reiškia, kad mes žinosime nuo kurio galo pradėti, tai yra ką tikrinti toliau, kad būtų prieita prie verdikto, keisti ar remontuoti atitinkamą variklio sistemos mazgą
Mes niekada neremontuosime važiuoklės, mes niekada neįrenginėsime automobilio signalizacijų ar komforto sistemų. Mes darysime tai, ką manome mokame geriausiai. Remontuosime turbinas (turbokompresorius) ir teiksime konsultacijas.Taip pat atlikinėsime automobilių diagnostiką prieš perkant – nes perkant dyzelinį automobilį neužtenka patikrinti vien tik tai, kaip funkcionuoja elektronikos sistemos. Mes tikriname prie to paties ir turbinų darbą, bei jų dabartinę – esamą būklę… O dabar mes laukiame jūsų gedimo. Pasistenkite nuodugniai aprašyti savo automobilio būklę, simptomus, apsilankymus pas automeistrus, jų nustatytas gedimo diagnozes.
TEST DRIVE – ARBA KITAIP „VAŽIUOJAM”
Kaip jau supratote, atsisėdus ir pasėdėjus automobilyje su diagnostikos įranga, daug gero nenuveiksi. Kartais prireikia ne tik pravažiuoti trumpą distanciją, bet ir gerokai pasivėžinti su automobiliu – tiek įvairiausiais režimais, tiek su skirtinga variklio darbine temperatūra.
Kartais tenka stebėti visai kitas variklio sistemos vietas, kurios iššaukia turbinos „pasikabinimą” į avarinį Limp Mode režimą. Nors visi pirštais rodo į turbiną, labai dažnai turime situaciją, kai turbinos trauką riboja visai kiti gedimai
Kartais tenka persirašyti Softą – ECU variklio valdymo bloko algoritmą, kurio prasta korekcija po programavimo darbų neleidžia pamatyti to, kas reikalinga ieškant ir šalinant gedimus. Ypač pasutiniu metu, kai atvažiuoja automobiliai jau be Dpf filtro Egr ir dar su beprotiškai užlenkta galia.
TURBINĄ STATOM ANT STENDO
Ryja automobilio variklis tepalus? Jūsų meistras sako „Reikia vežti turbiną ant stendo prasukti” Taip. Galima patikrinti turbinos sandarumą – kitaip sakant tepimo sistemos pralaidumą į abi puses. Tačiau reikia žinoti, kad tokio testo tikslumas tik apie 50%. Kodėl? Todėl, kad stendas niekada neatstos visų jėgų, kurios veikia turbokompresorų pastatytą ant variklio
Turbinos geometrijos problemos ant stendo sprenžiasi visai kitaip nei ant automobilio. Nors jeigu dar kas nors neįgudęs nelindo ir nebandė reguliuoti geometrijos mechanizmo tiek vakuminio, tiek elektrinio – galima pakankamai nesunkiai su šiais darbais susitvarkyti ir nenuėmus turbinos.
Turbinos dalių defektacija ją išardžius – tai pats tikriausias ir patikimiausias turbinos patikros metodas, kai reikia įvertinti, kiek turbinai dar liko gyventi. Žinoma, jeigu matome, kad viskas tvarkoje ir jūsų turbinos originalios dalys dar puikios būklės, jų tikrai nerekomenduosime keisti. Turite žinoti, kad metalo lydinys, kuris buvo gaminamas 10-15 metų atgal netgi toje pačioje gamykloje – šiandien jis nebus toks stiprus kaip kažkada. Visi taupo – visi iki vieno ir visur!
SKAITOMIAUSIOS NAUJIENOS
Tai pačios populiariausios priežąstys, apie kurias dažniausiai pamiršta didžioji dalis meistrų, kurie rečiau susiduria su turbinų gedimais. Žinoma, nepasižiūrėti šių vietų skatina ir klientų spaudimas viską daryti kuo pigiau.
Beveik 90 % proc. visų turbokompresoriaus gedimų įvyksta dėl užsikimšusio Dpf Fap filtro – apie tai skaitykite čia dpf filtrai ir turbinos restauravimas
Egr vožtuvas tiesiogiai negali sugadinti turbinos, tačiau tai pirmas nematomas turbinos priešas. Apie tai skaitykite čia: Egr vožtuvai – kodėl apie juos pamirštama
Katalizatoriai nėra tokie baisūs, kaip Dpf filtrai turbinoms, tačiau kai jų yra ne vienas automobilyje arba jie išsilydę – situacija keičiasi – katalizatoriai taip pat gadina turbinas Skaityk
TURBINUSERVISAS.LT PARTNERIAI VILNIUS
Visada dirbome ir dabar dirbame su geriausiais specializuotais autoservisais Vilniuje + automeistrais visoje Lietuvos teritorijoje. Žinome daug, dalinamės patirtimi ir informacija apie specifines problematiškas tam tikrų markių modelių turbinų priežąsčių vietas. Esame visada vienu žingsniu priekyje savo konkurentų. Todėl nenuostabu, kad galime šiek tiek daugiau, nei kad turbinų restauravimas Vilniuje bei jų montavimo darbai.